1394-06-11 05:21
1306
0
19904

ضیافت اندیشه دانشگاه آزاد واحد گرگان در ایستگاه پنجم

پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با حضور، رئیس واحد گرگان و35 نفر از استادان با همت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در گلستان در سالن اندیشه واحد گرگان افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما ؛ در مراسم افتتاح این دوره، آرین ساطعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با توجه اینکه دوره های ضیافت اندیشه فرصت مناسبی برای عمق بخشی به مباحث فرهنگی می باشد اگفت: اجرای مناسب و پربار طرح ضیافت اندیشه از مطالبات اصلی و بجای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است و حضور موثر استادان در مباحث مطروحه در حضور مدرسین مدعو این جلسات باعث عمق بخشی به مباحث فرهنگی و نگاهی علمی به مقولات ارایه شده می گردد.

ساطعی توازن مناسب سطح معرفتی دینی و علمی استادان را خاطر نشان کرد و اظهار داشت: مسلح شدن استادان به دانش دینی فرصت مناسبی برای تقابل با هجوم فرهنگی دشمن فراهم خواهد کرد.
 
در کنار برگزاری کلاس‌های روش های تعلیم و تربیت اسلامی و اخلاق حرفه ای برای مدرسان دانشگاه، برگزاری کارگاه آموزشی بررسی شبکه های اجتماعی فرصت یا تهدید، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و برگزاری مسابقات تیراندازی از جمله برنامه‌های جانبی پیش‌بینی شده در طول زمان برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان می باشد.

در این دوره استادان حوزه و دانشگاه حج الاسلام دکتر هادی حسین خانی مبحث روش های تعلیم و تربیت اسلامی و دکتر سید حسن اسلامی مبحث اخلاق حرفه‌ای را در مدت چهار روز ارایه خواهند داد

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.